Efterårsæson 2023

Torsdag den 07. 09. 23 kl. 14:00
Vi indleder den nye sæson med besøg af troubadouren René Schmidt, der inviterer os på en musikalsk rejse til forskellige tider, steder og stemninger. Undervejs underholder han som guitarist og sanger, han fortolker sange og melodier fra den danske og udenlandske sangskat og evergreens fra film og revyer.
René Schmidt synger på dansk og spiller på spansk.

Køb billet til efterårsturen den 5. oktober

Torsdag den 21.09.23 kl. 14:00
Mestertyven afslører sine hemmeligheder.

JEG VIL IKKE DØ SOM KRIMINEL
Henrik Hjorth har fået nok af søvnløshed og stress. Efter 10 år i Københavns overhalingsbaner som stortyv og narkohaj og adskillige år bag tremmer er den 27-årige amagerkaner i gang med at realisere drømmen om at blive forretningsmand. Han vil leve af sine kriminelle kompetencer.
’Fuck, hvor er det svært at få et almindeligt liv’
(Henrik Hjorths dagbog, 25. november 2011)

Køb billet til efterårsturen den 5. oktober

Torsdag den 05.10.23 kl. 13:00
Bemærk tidspunktet!

Efterårstur

Vi kører gennem efterårsskoven, som forhåbentlig har skiftet til de gyldne farver, til Klampenborg Dyrehave, hvor vi går en lille tur, inden vi får eftermiddagskaffe med kage på Restaurant Fortunen i udkanten af Dyrehaven.

Bemærk ny pris!
Klubben har fået tilskud til bussen og derfor er deltagerprisen kun 115 kr.

Torsdag den 19. oktober 2023 kl. 14.00

Vi fejrer klubbens 39 års fødselsdag med lagkage og med dejlig sang ledsaget af harmonikamusik.  Lillo,  eller Letterio De Luca som er hans fulde navn, vil synge sprøde og dejlige italienske sange, som man kun kan elske fra første strofe.

Torsdag den 02.11.2023 kl. 14:00
Bogen ”Verdensbarn - kan man bortføre sin egen søn?” er skrevet af dansk-iranske Shahin Aakjær, som i eftermiddag vil fortælle, hvordan han som barn blev bortført til Iran af sin iranske far, hvad der ledte op til bortførelsen, og hvordan det var at bo som barn i Iran i to år, og hvordan kulturchokket for alvor tittede frem, da de vendte tilbage til Danmark. Udover at være forfatter, musiker og rejseleder har Shahin Aakjær en kandidatgrad i mellemøstlige studier fra Københavns Universitet.

Køb billet til julefrokosten

Torsdag den 16.11.2023 kl. 14:00
Christian Obel vil underholde med det han kalder ”Blot til lyst” – et improshow, der handler om os, og som giver os mulighed for at grine sammen og ad hinanden på den hjertelige måde.

Køb billet til julefrokosten

Torsdag den 30.11.2021 kl. 13:00
Bemærk tidspunktet!
Julearrangementet holdes i år på Restaurant Rib House, Slotsgade 52, hvor vi får en rigtig dejlig julefrokost, ris-a-la-mande med mandelgave, dertil 1 øl/vand eller 1 glas vin, og kaffe. Vores ”hus-jule-pianist” Nicolai Bang vil underholde med julemusik og akkompagnere os, når vi synger julesange.

Vi slutter eftermiddagen med lodtrækning på julebilletten

Særpris 275,- kr. incl. 1 øl/vand eller et glas vin samt kaffe og sødt

OK-Hillerød, v/formand: Kirsten Thomle Jacobsen, Mail: k.thomle@hotmail.com
Lav din egen hjemmeside med mono.net