OK-klubberne i DK
KLIK for OK-Danmark

Velkommen

KLUBBENS MØDEPROGRAM ER UDSENDT

ØNSKER DU AT MODTAGE PROGRAMMET, SÅ KONTAKT FORMANDEN KIRSTEN THOMLE JACOBSEN PÅ k.thomle@hotmail.com ELLER MICHAEL STEIN PÅ b.m.stein@mail.tele.dk

OK står for Omsorg og Kultur, og vi ser meget gerne folkepensionister, førtidspensionister samt efterlønsmodtagere i OK-klubberne, der er landsdækkende.

Ønsket er, at alle vil føle, at det at kunne dele gode og positive oplevelser med hinanden, fornemmes som noget rart og trygt, -noget man glæder sig til.
OK har en forhåbning om at samle aktive pensionister i et fællesskab, der rækker ud
over hverdagen.

OK-Klubben i Hillerød er en selvejende institution, og som nævnt en del af en landsdækkende ældreorganisation.
 Klubbens formål er på et upolitisk grundlag at udføre frivilligt arbejde, der kan være med til at tilvejebringe så gode forhold som muligt for seniorer. OK-Klubben tilbyder et fællesskab, hvor seniorer mødes om kultur, underholdning og oplysning for på den måde at få styrket livsglæden og livsværdien.

Vi håber, at dette vil interessere jer, så vi kan byde jer velkommen.
Klik her for at uploade dit billede (kun JPG, GIF or PNG)

OK-Hillerød, v/formand: Kirsten Thomle Jacobsen, Mail: k.thomle@hotmail.com
Lav din egen hjemmeside med mono.net